Wat zijn uw goede online voornemens voor 2014? Gaat u in 2014 alle kansen die internet biedt benutten? Wij hebben een aantal goede voornemens voor u op een rijtje gezet die niet op uw lijstje mogen ontbreken:

1. Een mobiele weergave

Er is al veel over gesproken en geschreven. Maar een mobiele weergave is echt een must voor uw bedrijf in 2014. Steeds meer mensen maken gebruik van een tablet of smartphone als ze uw website of webshop bezoeken en de verwachting is dat dit aantal alleen maar zal stijgen. Is uw website geschikt voor mobiele gebruikers? Bekijk hier welke mogelijkheden er voor u zijn.

 

2. Maak uw bedrijf online vindbaar

Wordt uw bedrijf goed gevonden in de zoekmachines? Structureel gevonden worden op de juiste zoekwoorden bepaalt het succes van uw website of webshop. Door middel van zoekmachine optimalisatie (SEO) wordt uw website optimaal gevonden door uw doelgroep in de natuurlijke zoekresultaten. U kunt ook adverteren in Google (Google Adwords) om onder de aandacht van uw doelgroep te komen. Voordeel van Google Adwords is dat het direct potentiële klanten naar uw website genereert. U kunt zelf bepalen hoeveel u per maand wilt besteden en in welke regio de advertenties getoond worden. Zo kunt u met een beperkt budget de doelgroep in uw regio bereiken!

 

3. Bezoekers omzetten in klanten

Uw doelgroep is op uw website terecht gekomen, en nu? Het is van belang om deze bezoekers om te zetten in klanten. Maar hoe doet u dat? Door middel van conversie optimalisatie haalt u meer rendement uit uw bestaande online inspanningen. Conversie optimalisatie is het continu verbeteren van uw website of webshop, zodat u het onderste uit de kan kunt halen. U kunt hierbij o.a. denken aan:

  • Het verzamelen van reviews
  • Het plaatsen van kwalitatieve teksten en afbeeldingen
  • Duidelijk maken wat de USP’s zijn
  • Aantrekkelijke navigatie

Wilt u hulp bij het realiseren van deze goede voornemens? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.