Een goede landingspagina is essentieel om bezoekers om te zetten naar klanten. Een goede landingspagina geeft de bezoeker snel antwoord op de volgende vragen: Bij wie ben ik? Wat biedt de pagina? Wat zijn de voordelen? En wat is de vervolgstap?

Het is van belang een landingspagina met zorgvuldigheid aan te maken, omdat het een belangrijke rol heeft bij het converteren van traffic. Maar hoe maak je een goede landingspagina?

Allereerst is het belangrijk om te weten wie je doelgroep is en waar die doelgroep vandaan komt. Zorg er vervolgens voor dat de landingspagina aansluit bij de verwachting die de bezoeker heeft.

Een bezoeker wil in één oogopslag kunnen zien of de website of webshop aansluit bij zijn of haar behoefte. Zorg er daarom voor dat de landingspagina gemakkelijk te scannen is. Maak daarnaast gebruik van één hoofdboodschap en maak duidelijk wat het voordeel is van uw bedrijf. U kunt er zelfs aan denken om deze voordelen te verduidelijken met een video. Daarnaast kunt u er aan denken om testimonials of recensies op de pagina te plaatsen, zodat u vertrouwen wekt van de bezoekers.

Tenslotte is het tijd voor actie! Een duidelijk call-for-action boven de paginavouw zorgt ervoor dat u van een bezoeker een klant maakt!

Wilt u hulp bij het maken van uw landingspagina’s? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.