Online marketingmix
Analyse en strategie
Meer rendement door goede analyses
Een website of weshop is weinig waard als er geen bezoekers zijn of als de bezoekers niet leiden tot conversies. Als je het prettig vindt, kijken we kritisch naar je platform en de statistieken. Met analyse software brengen we de meest waardevolle informatie in kaart en zoomen we in op het gedrag van de bezoekers. Op basis daarvan maken we samen een plan hoe je online marketing effectief inzet. Bijvoorbeeld met SEO, SEA of contentmarketing.
Zoekmachine optimalisatie SEO
Bovenaan in natuurlijke zoekresultaten
Als je bovenaan in Google wil staan dan moeten de bezoekers op je website of webshop vinden waar zij naar op zoek zijn. Dit vraagt om een goede inrichting van je webshop of website. Zowel technisch als tekstueel. Met SEO wordt je website of webshop doorgelicht en geoptimaliseerd voor de zoekmachines. Dit houdt niet op bij een logische structuur, de juiste zoekwoorden en goede teksten. Het resultaat is dat je doelgroep je vindt via de natuurlijke zoekresultaten. Hierdoor krijg je meer bezoekers en meer kans op conversies.
Online adverteren
Gegarandeerd zichtbaar in Google en op social media
Wil je snel en gegarandeerd aandacht van je doelgroep? Met online adverteren kun je met een beperkt (klik)budget heel gericht je doelgroep bereiken. Met SEA zoals Google Ads en Shopping komt je boodschap naar voren als jouw doelgroep zoekt naar het product of de dienst die jij aanbiedt. We helpen je graag bij het opzetten van de juiste online campagnes met aansprekende advertenties. Dit geldt ook voor campagnes op social media zoals Facebook en Twitter.
Conversie optimalisatie CRO
Marketingbudget effectiever besteden
Met conversie optimalisatie (CRO) haal je meer rendement uit SEO, online advertenties en contentmarketing. Wij helpen je graag om het onderste uit de kan te halen. Door gedrag van bezoekers te analyseren kunnen we de conversiepaden in beeld brengen en verbeteren. Een simpele aanpassing aan een afbeelding of het toevoegen van een button kan al direct leiden tot meer omzet.
Contentmarketing
Interactie met je klanten
Je kunt klanten aan je binden als je inhoud biedt waar zij echt iets aan hebben. Dat kan via e-mail nieuwsbrieven, webteksten, social media, afbeeldingen en video’s. We helpen je graag om goede content in beste formaat op de juiste plaats aan te bieden, zodat er interactie ontstaat tussen jou en je klanten.