Heb je hulp nodig bij je website of webshop?

Interwijs biedt ondersteuning aan, zoals je dat wenst. Dat kan zijn op basis van vaste afspraken (een Service Level Agreement), of gewoon op basis van afroep. Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden. Wil je ook gebruikmaken van onze deskundige ondersteuning? Neem contact met ons op.

Onze ondersteuningsdiensten

Helpdesk CMS (website/webshop)

Een website of webshop is nooit af. Het is zaak deze uit te breiden en te onderhouden. Hieronder verstaan we bijvoorbeeld het uitbreiden van de website of webshop met nieuwe projecten, producten, foto’s, of filmpjes. Wil je ondersteuning bij het onderhouden van je website of webshop? Onze professionals helpen je graag met al je vragen en problemen. Onze helpdeskmedewerkers zijn ervaren mensen die je e-mails beantwoorden of je “hands on” verder helpen met je vraag of probleem. Dit gaat vaak telefonisch en door je op afstand met je eigen computer te helpen. Groot voordeel is dat je direct ziet wat wij doen en hierdoor “leert”.

Prijs: Vanaf € 17,- p/mnd

Managed service CMS

Je website of webshop staat live en je weet hoe je alles zelf naar eigen wens kunt aanpassen en onderhouden. Om er voor te zorgen dat je website of webshop altijd goed functioneert en optimaal beveiligd is tegen hackers is het verstandig om te kiezen voor het abonnement Managed Service CMS. Zo zijn er bijvoorbeeld regelmatig updates beschikbaar voor uw CMS. Interwijs zorgt ervoor dat je website of webshop altijd up-to-date is en dat er altijd een complete back-up gemaakt wordt. Daarnaast testen we na updates je website en lossen wij voorkomende technische problemen op.

Prijs: Vanaf € 17,- p/mnd

Service Level Agreement (SLA)

Stel je hoge eisen aan systemen en beschikbaarheid van deskundigen? Dan kunnen we op basis van je wensen middels een SLA, zaken als responstijd en beschikbaarheid bij eventuele storingen en preventieve onderhoudswerkzaamheden afspreken.

Prijs: Op aanvraag

Op basis van afroep

Wil je gebruikmaken van onze deskundigen of ondersteuning op systemen tijdens kantooruren maar geen abonnementskosten? Dan is het gebruikmaken van ondersteuning op basis van afroep een goede optie. We berekenen per kwartier. Je betaalt alleen de daadwerkelijke uren.

Prijs: Op nacalculatie

Meer informatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op.