Let op: Instructies gelden alleen voor klanten die hosting bij Interwijs afnemen.

Als u gebruikmaakt van de POP methode en u geen e-mail meer ontvangt kan dit verschillende oorzaken hebben. Het is van belang te kijken wat de melding is die uw e-mailprogramma geeft. Dit kan variëren van een time out, wachtwoord niet correct, kan de mailserver niet bereiken etc.

Als u geen melding krijgt is een veel voorkomend probleem een volgelopen mailbox. Uw e-mailprogramma haalt normaal gesproken de e-mailberichten van onze server op en zet deze in uw e-mailprogramma. Bij bepaalde instellingen kunnen deze op onze server blijven staan en uiteindelijk is uw mailbox vol. E-mails kunnen niet meer bezorgd worden. E-mail gaat niet verloren. De afzender ontvangt zijn e-mail retour met een bericht dat uw mailbox vol is.

Mocht u er alsnog niet uitkomen én u maakt gebruik van de diensten van Interwijs, neem dan contact met ons op.

 

 

Heeft deze FAQ je geholpen bij je probleem?

Gerelateerde artikelen