De ondersteuning van de uitgaande mailserver van KPN is gewijzigd. Het kan zijn dat u hierdoor geen e-mail meer kunt versturen. Het blijkt dat KPN maandag 9 november 2015 de diensten heeft gewijzigd ten aanzien van uitgaande mailservers. In eerste instantie zijn een aantal uitgaande mailservers uit bedrijf genomen en in tweede instantie staat KPN niet meer toe dat u met een niet KPN e-mailadres e-mail verstuurt. Meer informatie vindt u op de website van KPN.

Gebruikt u een KPN e-mailadres, dan dient u de uitgaande KPN mailserver aan te passen.
Dit geldt voor een e-mailadres van KPN eindigend op @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl of @freeler.nl.
Meer informatie over het instellen vindt u op de website van KPN.

Gebruikt u een eigen domeinnaam zoals www.uwbedrijf.nl en wilt u e-mail versturen met dit domein? Dan dient u dit via de provider te laten verlopen waar uw domeinnaam gehost wordt.
Als dat bij Interwijs is kunt u gebruikmaken van onze dienst Uitgaande e-mailserver (SMTP).
Meer informatie hierover leest u hier.